BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Müşteriyi memnun edip zirveye çıktılar

Müşteriyi memnun edip zirveye çıktılar

81 ilde 6 bin 130 tüketici ile yapılan ‘müşteri memnuniyeti’ anketinden, Turkcell, Vodafone, BP Gaz, İş Bankası, Yapı Kredi, Nokia, Domino’s Pizza lider olarak çıktı.



TURKCELL FATURALIDA VODAFONE ÖN ÖDEMELİDE GSM hizmetleri sektöründe Turkcell (faturalı) ve Vodafone (ön ödemeli), cep telefonları sektöründe müşteri memnuniyetinde birinci sırada yer aldı. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçları açıklandı. 2011 yılı ilk çeyrek sonuçlarına göre 2010 yılı ilk çeyreğinde yüzde 75.1 olarak ölçülen ulusal müşteri memnuniyeti endeksi, 2011 yılının ilk çeyreğinde 1.1 puan artarak 76.2 olarak gerçekleşti. Çalışma kapsamında yılın ilk çeyreğinde, tüp gaz, cep telefonları, hızlı servis restoranları, GSM hizmetleri ve banka kredi kartları sektörleri ölçüldü. GSM hizmetleri sektöründe Turkcell (faturalı) ve Vodafone (ön ödemeli), cep telefonları sektöründe Nokia, tüp gaz sektöründe BPgaz, hızlı servis restoranları sektöründe Domino’s Pizza, kredi kartlarında İş Bankası Maximum ve Yapı Kredi World Card müşteri memnuniyetinde birinci sırada yer aldılar. MÜŞTERİ DAHA MEMNUN TMME sonuçlarını açıklayan KalDer Yönetim Kurulu Başkanı A.Hamdi Doğan, Türkiye Müşteri Memnuniyet Endeksi’nin bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 75.1’den yüzde 76.2’ye yükseldiğini vurgulayan Doğan, böylece 2006 yılından beri müşteri memnuniyetinde artış trendinin sürdüğünü vurguladı. Doğan, ABD sonuçları ile kıyaslandığında ise Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin yüzde 76.2 ile ABD sonuçlarının (yüzde 75.6) üzerinde olduğunu belirtti.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT