BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Hugo Boss’ta vitrin dinamizmi

Hugo Boss’ta vitrin dinamizmi

Geçtiğimiz Ekim ayında ilk mağazasını İstanbul’da açan Hugo Boss’ta yenilik ve değişiklik yaşanıyor.



Geçtiğimiz Ekim ayında ilk mağazasını İstanbul’da açan Hugo Boss’ta yenilik ve değişiklik yaşanıyor. Üstelik bu değişim yalnızca sezon ve yeni koleksiyonlara bağlı gerçekleşmiyor. Hugo Boss, vitrinlerini özel bir ekip tarafından tasarlanıyor ve tüm dünyada 100 ülkede sahip olduğu 285 mağazanın büyük çoğunluğunda birebir uygulanıyor. Özel bir dizayn ekibi tarafından her ay için farklı tasarlanan vitrinler değişik temalar üzerine oturtuluyor. Örneğin Şubat ayı, “Complete Cool”, Mart, “Sharp Direction”, Nisan, “Modern Colonial” gibi. Diğer koleksiyonlarda olduğu gibi ilkbahar-yaz 2000 koleksiyonu da bir görsel bütünlük içinde sunma imkânı tanıyan Hugo Boss vitrinleri İstanbul’da yepyeni bir çığır açıyor.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT