BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > BİM Türkiye’nin Wal Mart’ı haline geldi

BİM Türkiye’nin Wal Mart’ı haline geldi

BİM’in 5 yılda yüzde 500 artışla Türkiye’nin değeri en fazla yükselen markası olduğuna işaret eden marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, söz konusu marketi Türkiye’nin Wal Mart’ı olarak değerlendirdi.



BİM’in 5 yılda yüzde 500 artışla Türkiye’nin değeri en fazla yükselen markası olduğuna işaret eden marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, söz konusu marketi Türkiye’nin Wal Mart’ı olarak değerlendirdi. Brand Finance’in ‘En Değerli Markalar’ araştırmasına göre, 2 milyar 389 milyon dolar ile Türkiye’nin en değerli marka portföyüne sahip şirketi Türk Telekom. Bunu 2.280 milyar dolarla İş Bankası, 1.898 milyar dolar marka portföy değeriyle Turkcell, 1.780 milyar dolarla Akbank, 1.754 milyar dolarla Garanti, 1.698 miyar dolarla THY, 1.565 milyar dolarla Efes, 1.395 milyar dolarla Yapı Kredi, 1.204 milyar dolarla Arçelik ve 1.182 milyar dolar ile de BİM izliyor. Ayrıca araştırmada, Türkiye’nin ülke riski azalınca en değerli 100 markasının toplam değeri geçen yıla göre yüzde 10 artışla 33 milyar dolara çıktı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT