BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Facebook ve Twitter’dan satışın sırrını arayacaklar

Facebook ve Twitter’dan satışın sırrını arayacaklar

Sosyal medya sitelerinin alışverişte de etkili olduğunu keşfeden pazarlamacılar, yeni stratejilerini İstanbul’da gerçekleştireceği zirvede masaya yatıracak. Zirvenin başkanlığını dünyaca ünlü satış danışmanı Peter Economides yapacak



DEVLERİN DANIŞMANI GELİYOR Zirvenin başkanlığını, Pepsi, Levi’s, Nestle, Coca-Cola, Nike ve Apple gibi küresel markaya strateji danışmanlığı yapmış olan Peter Economides üstlenecek. Zirve Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Facebook ve Twitter gibi sosyal medya sitelerinin etkinliğinin artmasına paralel olarak küresel ticaretin önemli firmaları, yeni pazarlama stratejilerini Türkiye’de tartışacak. Pazarlama dünyasının “liderleri ve en parlak uygulayıcıları” Management Centre Türkiye’nin 7-8 Aralık tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde düzenleyeceği “Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2011”de sektörün bireysel pazarlama odaklı yeni dönemini tartışmak üzere bir araya gelecek. Organizasyon şirketinin Genel Müdürü Tanyer Sönmezer, şartların, eğilimlerin ve yaklaşımların her geçen gün değiştiği bir dünyada yaşadıklarını belirterek, değişen dünyada faaliyet gösteren bütün markaların mevcudiyetlerini korumak, büyümek ve rekabette öne geçmek için hitap ettikleri kitlelerin eğilimlerini an be an takip etmek zorunda olduğunu bildirdi. Son dönemlerde sosyal ağların olağanüstü gelişiminden kaynaklanan yepyeni bir döneme girildiğine dikkat çeken Sönmezer, “Kitleye yönelik pazarlamanın bu yeni dönemde ihtiyaçlara verimli cevaplar veremediğine ve bireylere odaklı, etkileşim ağırlıklı bir pazarlama anlayışının yükselişine şahit oluyoruz. Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi’nin bu yılki ana teması da söz konusu değişimi kapsayan ‘Etkileşim Ekonomisinde Pazarlama’ kavramı. Etkileşim ekonomisinin merkezinde sosyal ağlar bulunuyor. Çoğu insanın gelip geçici olacağını düşündüğü Facebook, Twitter gibi mecralar günümüzde milyonlarca kullanıcıya ulaşmış durumda. Bütün markalar, oluşan bu yeni medya düzeninin ve yeni kültürün tabiatını kavramaya çalışıyor. Zira bu değişime uyum sağlayamayanlar yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalacak.”
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT