BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ‘2023 yılında dünyadaki 10 Türk şirketinden biri oluruz’

‘2023 yılında dünyadaki 10 Türk şirketinden biri oluruz’

Avrupa’nın en büyük ayakkabı mağazasını İstanbul’da açan ve 100 mağazaya ulaşan Flo’nun hedefi, 2023 yılında dünyadaki 10 global Türk markasından biri olmak...



> Flo’nun tarihi pasajda açılan 7 katlı mağazasına vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. > Uğur Küçük İSTANBUL FLO, Avrupa’nın en büyük ayakkabı mağazası olma özelliğini taşıyan 100. mağazasını İstiklal Caddesi’ndeki tarihi Anadolu Pasajı’nda açtı ve global hedeflerini büyüttü. Açılışta konuşan Ziylan Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, bu yıl ve 2023’e kadar olan hedeflerini de açıkladı. 2010’da yüzde 68 büyüyen Flo’nun bu yılın ilk 8 ayında yüzde 72 büyümeye ulaştığını, şimdiye kadar 20 mağaza açtıklarını ifade eden Ziylan, “Yıl sonuna kadar yeni mağazalar açıp 115 mağazaya ulaşacağız. 2012’de 2 bin kişiye daha istihdam sağlayıp büyümemize devam edeceğiz. 2015 yılında Türkiye’nin ilk 5 markasından biri olup 215 mağazaya ulaşacağız. Türkiye’de 2020 yılına kadar Flo ve Polaris markalarıyla, 1000 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Bu süreçte, Türkiye’den çıkan dünya çapında bir ayakkabı perakende mağazası olmayı planlıyoruz. 2023 yılında Türkiye’nin dünyadaki 10 global firmasından birinin Flo olması iddiasındayız” diye konuştu. Ziylan, tüketicilerin istekleri doğrultusunda şimdiye kadar Marmara ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinde sürdürdükleri mağaza yatırımlarına, önümüzdeki dönemde Ege ve İç Anadolu bölgeleriyle devam edeceklerini söyledi. Ziylan perakende alanında büyüyor 50 yıl önce Gaziantep’te küçük bir ayakkabı atölyesi olarak başladıkları ayakkabı sektöründe bugün Türkiye’nin sayılı lider markalarını bünyesinde bulunduran grup olarak devam ettiklerini söyleyen Mehmet Ziylan, bundan böyle büyümelerini de perakende sektöründe sürdüreceklerini söyledi. Tarihi Anadolu Pasajı’nın dokusu korunarak restore edildiğini, 100’üncü mağazayı bu mekanda açmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyleyen Ziylan, “Bu dev mağazamız; hem Flo için hem de Türk markalarının rüştünü ispatlaması açısından çok önemli. Türk perakendeciler artık yurt dışında da rakipleriyle mücadele edebilecek seviyeye geldi” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT