BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Fashion’s Night Out’ta 6 saatte 75 milyon dolar

Fashion’s Night Out’ta 6 saatte 75 milyon dolar

BMD Başkanı Yılmaz Yılmaz, geçen yıla göre satışlarını yüzde 50 artıran gece alışverişi etkinliğinde, 75 milyon dolar ciro yapıldığını söyledi.



Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, markaların, önceki gece yapılan Fashion’s Night Out (FNO) etkinliğinde satışlarını geçen yıla göre ortalama yüzde 50 artırdığını, 6 saat içinde yaklaşık 75 milyon dolar ciro gerçekleştiğini bildirdi. Yılmaz, yaptığı açıklamada, Türkiye’de ikinci defa düzenlenen Fashion’s Night Out’da (FNO) büyük ilgi gördüklerini ifade ederek, Vogue öncülüğünde düzenlenen etkinlikte 650’ye yakın markanın yer aldığını hatırlattı. 1100 mağazanın tüketicilerin talebini karşılamaya çalıştığını, markaların, dün gece yapılan etkinlikte satışlarını geçen yıla göre ortalama yüzde 50 oranında artırdığını söyleyen Yılmaz, etkinliğin İstanbul’un marka değerini artıran bir özelliğinin bulunduğunu da ifade etti. MODA MERKEZİ OLACAK Her şeyden önce bu etkinlikleri İstanbul’un moda merkezi olması ve çevre ülkeler tarafından da böyle algılanmasını sağlayan organizasyonlar olarak değerlendirdiklerini söyleyen Ağaoğlu, “Bir önceki etkinliğe katılmayan pek çok markamız bu yıl FNO içinde yer aldı. Gece boyunca yerli-yabancı tüketiciler ciddi indirimlerle alışveriş yapma fırsatı buldu. Tüketicilerimiz pek çok ünlü ile bir arada oldu. İstanbul, moda, eğlence ve alışverişe doydu” diye konuştu.
Reklamı Geç
KAPAT