Premium çikolata yüzde 70 büyüdü
Ekonomi Haberleri
Godiva, premium çikolata segmentine girmesinden sonra pazardaki dördüncü ayında liderliğe ulaştı.
Premium pazarı cirosu yüzde 70 büyürken, bu çikolatanın marketteki payı 1,5 katına çıktı. pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in atıştırmalık ürünlerini 2016 yılında tek çatı altında toplayan pladis’in ilk küresel tanıtımını Türkiye’de yaptıklarını söyledi. Godiva’nın ilk 6 aylık performansı hakkında da açıklamalarda bulunan Buyurgan “Temmuz ayı itibariyle satışlarda ciro hedefimizin yüzde 77 üzerine çıktık. Godiva’nın 8 binin üzerinde noktada market raflarına girmesiyle beraber markamızın bilinirliği yaklaşık 4 kat arttı. Godiva tükettiğini söyleyenler ise 6 katına çıktı. Kısacası, pazar verileri bize gösteriyor ki Godiva artık daha fazla biliniyor ve tüketiliyor” dedi.