BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > KRAMPON...

KRAMPON...

İNGİLİZ Kraliyet Muhafızları, o direği oraya koyanlar hakkında soruşturmaya başladıklarını bildirdi. “ozaniel”



İNGİLİZ Kraliyet Muhafızları, o direği oraya koyanlar hakkında soruşturmaya başladıklarını bildirdi. “ozaniel” ... YENİ formanın teri fazla emdiğinden şikayet eden Barçalı futbolculara Nike’tan cevap geldi: Barcelona formasının bir ağırlığı olmalı “Mohatto” ... SEZONA formsuz başlayan Cenk Tosun, fazla kilolarını eleştiren yorumculara cevap verdi: “Soyadımla değil futbolumla anılmak istiyorum!” “lizarazu” ... TFF’NİN çok gizli planı ortaya çıktı! Süper lig ile basketbol ligi birleştiriliyor! “donny21” İTİRAF REYONU... (...isim: ömer uran ...şehir: bilinmiyor ...yaş: hiç mi hiç bilinmiyor) Bizim köyde rahmetli “Deli Himmet” Amca vardı... Evin önünde otururken köyden iki genç geçiyor... “Çocuklar açsanız, gelin yemek yiyin” diyor... Onlar da “Sen fakirsin, bizi doyuramazsın” diye cevap veriyorlar... Israrla, “Gelin gelin, yemek var” deyip içeri alıyor... Evde bir büyük tencere haşlanmış patates var, birer ikişer yiyorlar ve çekiliyorlar... Himmet Amca çekiyor tabancayı, tenceredeki bütün patatesleri zorla yediriyor bunlara... (omer.soztutan@tg.com.tr - itiraf edin, rezil edelim...) SATIR?ATLAMALI?ŞİİR (...Önce tamamı) Ben kazanmak için her yolu mubah gören futbola karşıyım. Öncelikle hizmeti düşünen bir yönetici karakterine sahibim, daha anlayamadınız mı? Ben son derece dürüst bir insanım... Taraftarı kandırmak, gerektiğinde futbolu sömürmek bize yakışmaz. Sağduyumu her zaman kullanmak zorundayım. Maç satın alma hikâyesine taraftarım aldanmaz. Ben yaptığım icraatla tav ederim milleti! Takımın başına be- ni bu taraftar getirdi. Her saniye onlar- layım işte kardeşim, sevin sevmeyin, kat- kıda bulunun ama. Masumsanız eğer, ak- lanacaksınız... Kadınlar & Erkekler Aslan evlenirken, fare düğünde çığlık çığlığa bağırarak aslanı kutluyormuş; “-Tebrik ederim kardeşim.. Şansın bol olsun kardeşim...” Bu laubaliliğe sinirlenen düğüne davetli başka bir aslan gelip fareyi pençesinin arasına almış, “Ne o” demiş, “-Kimsin sen?.. Sadece bir faresin... Aslan nasıl senin kardeşin oluyor bakayım?...” “Yahu eskiden ben de aslandım” demiş fare, “-Valla... Evlendik de böyle olduk...” Hayata dair... Özgürlük hem var, hem yoktur benim için... Aynı dairenin çevresinde döner gelirim... Bu durumda hem özgür, hem bağımlıyımdır... O halde gitmem mi, kalmam mı gerekir?... Çünkü ikisi de birdir gibi geliyor bana... Bağlı olursam özgür olamam... Dönüş bir hedefse, o zaman gitmenin ne gereği var?... Her şey buna bağlı zaten... Dünyanın bir noktasından hasret çekmek, gitmek ve yeniden ulaşmak... Bağlı olduğumuz bir nokta olmasa, ne onu ne de başkasını sevebilirdiniz... Hiçbir yerde olmadığınız için, hareket edecek yeriniz olmazdı... Öte yandan, sadece bu noktaya sahip olmak da, hiçbir yerde olmamak demektir... Bu durumda onu düşünmez, hasretini çekemez, sevemezsiniz... (...Meşa S.) tuzaktan kumanda... (...Stoke City - Beşiktaş / Emre Tilev İncileri) “-Şans perisine kocaman bir öpücük...” ... “-Kim koydu o direği oraya?... Kim koydu?...” ... “-Öptüm alnından öptüm, kocaman öptüm kocaman...” ... “-İsmail... Elle oynama itirazları var mı?... Yok...” söz der ki; “-Çaba göstermeden kazandıysan; başarmadın, tesadüf etti...” (...Sadece müthiş S.Ö.Z.leri) TEMEL’iN YERi Temel eczaneye girmiş, “Abi balık var mı” diye sormuş... Eczacı şaşkın tabii, “Yok kardeşim” demiş... Ertesi gün yine aynı eczaneye gelmiş; -Abi balık var mı?... “-Hayır kardeşim yok...” Beş gün, altı gün böyle devam ederken eczacı dayanamamış ve Temel’in üstüne yürümüş; -Bak kardeşim burası eczane... Balık falan olmaz burada... Temel “Ne kızıyorsun abi” demiş; “-Balık yoksa, yok diye yaz...” Bu fikir eczacının kafasına yatmış... Hemen bir kâğıda; “BURADA BALIK YOKTUR” diye yazıp cama yapıştırmış... Ertesi gün Temel gelmiş... Kâğıda bakmış ve içeriye girmiş; “-Kolay gelsin abi... Balık ne zaman gelecek?...” Bizimkiler... SERDAR: Bu bilgisayara virüs girmiş yine... ADNAN ABİ: Tamam getir kasayı, format atalım... SERDAR: Ekranı da getireyim mi?... ADNAN ABİ: Ona gerek yok... SERDAR: Ya ekrana da bulaşmışsa?... BİR FİLM DİYALOĞU (...İstanbul’un Altınları dizisinden) “-Sen kim oluyorsun da bu kadına bağırıyorsun?...” -Ben bağırmıyorum, o bana bağırıyor... “-O zaman; sen kim oluyorsun da bu kadını bağırtıyorsun?...”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 91445
    % -1.5
  • 5.4513
    % -0.73
  • 6.1428
    % -1.25
  • 7.0355
    % -0.45
  • 211.13
    % -0.42
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT