BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türk Telekom Avrupa’da standart belirler hâle geldi

Türk Telekom Avrupa’da standart belirler hâle geldi

Türkiye’nin iletişimde merkez olma yolunda ilerlediğine dikkat çeken Türk Telekom Grubu CEO’su Hakam Kanafani, Türk Telekom’un da Avrupa’da standart belirler hâle geldiğini söyledi.



SATIN ALARAK BÜYÜYORUZ Türk Telekom vizyonunun yeni satın almalarla büyümeye uygun olduğunu vurgulayan Kanafani “Fırsatları değerlendiriyoruz ama sadece paramız olduğu için değil” dedi. Türk Telekom Grubu CEO’su Hakam Kanafani, Türk Telekom Grubu’nun Avrupa’da standart belirleyecek bir güce eriştiğini belirterek “Türk Telekom Grubu Avrupa’da standart koyucu ve referans bir şirket haline geldi. Türk Telekom Grubu performansıyla dünyada artık bir case study (vaka analizi) olarak değerlendiriliyor” dedi. Yıllık cirosu 600 milyar doları geçen ve toplam 1.6 milyon kişiyi istihdam eden, Türk Telekom Grubu da dahil Avrupa’nın önde gelen 40 telekom operatörünü çatısı altında toplayan ETNO’nun Brüksel’deki toplantısında üst düzey yöneticilerine seslenen Kanafani, Türkiye iletişimde bir merkez olma yolunda ilerlediğini söyledi. Avrupa ve Orta Doğu’nun Türkiye üzerinden fiber optik kablolarla birbirine bağlandığını bağlamayı öngören Jadilink projesinin önemine dikkat çeken Kanafani, “Asya’da ve Orta Doğu’da bir pazar var ve pazarlar Avrupa’ya bağlanmak istiyor. Avrupa’daki insanlar da Asya ve Orta Doğu’daki insanlarla iletişim kurmak istiyor. Pantel ve Jadilink ve tüm gelecek projelerimiz bu bağlantıyı ve bu kapasiteyi sağlıyor. Türkiye bu projelerimizle iletişimin yeni merkezi haline geliyor. Bu özellik Avrupalı operatörler tarafından da güç olarak algılanıyor” diye konuştu. Türk Telekom Grubu’nun da Avrupa’da ve dünyada artık diğer operatörler arasında bir bencmark (referans) şirket olarak görüldüğünü ifade eden Kanafani konuşmasını şöyle sürdürdü: “Türk Telekom Grubu ürettiği yenilikçi ürün ve hizmetleriyle ve başarılı performansıyla dünyada artık bir case study (vaka analizi) olarak değerlendiriliyor. Gerek bölgemizde gerekse Avrupa’da sektörde standartları belirleyen bir grup olduğumuzu söyleyebiliriz.” Fikirlerimizi ihraç ediyoruz Türk Telekom Grubu’nun kendini farklılaştırdığı alanlardan birinin de eğitim olduğuna dikkat çeken Kanafani “Online eğitime yaptığımız yatırım da yine yeni fikirlere bir yatırım niteliğinde. Buradan çıkan yeni ürünler sadece Türkiye’de değil yurt dışında da etkin bir şekilde kullanılıyor. Vitamin isimli yazılım ürünü bugün ABD’de, Suudi Arabistan’da online eğitimde önemli bir yere sahip. Şimdi bu ürünü İspanyolca versiyonuyla Orta ve Güney Amerika pazarına ihraç etmeye hazırlanıyoruz” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT