BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Blue House ürünlerini kendi mağazasında satacak

Blue House ürünlerini kendi mağazasında satacak

2003 yılında Tarman Group bünyesinde kurulan ve yılın ilk yarısında yüzde 43 büyüme gerçekleştiren Blue House, kendi mağazalarını kuracak.



2003 yılında Tarman Group bünyesinde kurulan ve yılın ilk yarısında yüzde 43 büyüme gerçekleştiren Blue House, kendi mağazalarını kuracak. İlk mağazasını Pendik Viport’ta açan Blue House yıl sonuna kadar 3 mağazayla, 2015 yılına kadar da 40 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 2 bin 200 aktif satış noktasında faaliyet gösterdiklerini belirten Blue House Genel Müdür Yardımcısı Mete M. Gedikoğlu, “223 adeti elektrikli küçük ev aletleri olmak üzere toplam 305 ürünümüz bulunuyor. Gelecek perakendede. Bunun için mağazalaşıyoruz. 1.5 milyar dolarlık Türkiye pazarında marka bilinirliliğinde ilk 5’te yer alıyoruz. 2012 yılı sonuna kadar bu pazardan yüzde 10’luk bir pay almayı hedefliyoruz. Yılda yaklaşık 700 bin parça ürün üretiyoruz” dedi. Ürünlerinin yüzde 36’sının yurt içinde üretildiğini bildiren Gedikoğlu, 15 ülkeye ihraç yaptıklarını söyledi. Küçük ev aletleri pazarında potansiyeli yüksek bir oyuncu olmaları sebebiyle yılın üçüncü çeyreğinde satın alma ve ortaklık yönünde teklifler geldiğini dile getiren Gedikoğlu “Sadece bizi dünyaya açacak teklifleri düşünebiliriz” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT