BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Moda, daima gençtir”

“Moda, daima gençtir”

Alman Textile-Witschaft Dergisi’nin üst düzey yöneticilerinden Karl Schwarz, modanın daima ‘’gen璒 olduğunu belirterek, ‘’2001 modası ele avuca sığmayan, biraz hayata doymamış ve kışkırtıcı, fantezi dolu ve çok genç olarak tanımlanıyor’’ dedi.



Alman Textile-Witschaft Dergisi’nin üst düzey yöneticilerinden Karl Schwarz, modanın daima ‘’gen璒 olduğunu belirterek, ‘’2001 modası ele avuca sığmayan, biraz hayata doymamış ve kışkırtıcı, fantezi dolu ve çok genç olarak tanımlanıyor’’ dedi. Schwarz, kadın modasına ilişkin olarak Gaziantep’te yaptığı açıklamada, modada duygular, fantezi, oyunsu ve dekoratif uygulamaların yeniden önem kazandığını kaydetti. Yeni materyallerin işlevselliği, konforu ve akılcılığının vazgeçilmez faktörler olduğunu ifade eden Schwarz, ‘’Modanın taşıdığı mesaj, (eğlenmek ve yaşamdan kendince zevk almak) olup; renkler, desenler ve formlar bu mesajı taşıyor ve son derece canlı ve iyimserler’’ diye konuştu. Modanın yeniden ön plana çıktığını ve kendisini ifade etmek için giderek önemli olduğunu anlatan Schwarz, ‘’Moda daima gençtir ve geleneksel olarak genç müşterilere yönelmektedir. Kendinden emin yeni bir dişilik anlayışı geçtiğimiz sezon modaya damgasını vurmuştu” dedi. Renklerin çok canlı ve farklı kavramları hayata geçirdiğini bildiren Schwarz, sözlerini şöyle sürdürdü: “Renk kartının ilk bölümü, içlerinde çok az sarı içeren çeşitli yeşil tonları bulunan grupla başlıyor. Yeşil tonları yeni temel kent rekleridir, yeni klasiklerdir. Bejden başlayıp hakiye ve balsam yeşiline ve sarıya çalan yeşile kadar uzanmaktadır. Bu grubu (görünmeyen) krom rengi ile tamamlanan su beyazı tonları izliyor. İkinci bölüm farklı mavi tonları ile başlıyor. Güçlü bronz tona kadar tüm ton renkleri bu grupta toplanmıştır. Kum, çöl, kehribar ve sedef renginden de ilham alınmıştır.”
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT