BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Servisleri için ‘anayasa’ yazıp k24 saatte hizmeti taahhüt etti

Servisleri için ‘anayasa’ yazıp k24 saatte hizmeti taahhüt etti

Vestel, satış sonrası hizmetlerde kaliteyi ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik “A’dan Z’ye Servis” projesini başlattı.



Vestel, satış sonrası hizmetlerde kaliteyi ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik “A’dan Z’ye Servis” projesini başlattı. 2012 sonunda 150, 2013 sonunda 320 Vestel yetkili servisinin tamamının proje kapsamına alınması planlanırken, projeyle kullanıcılara, ilk aramalarından itibaren 2 saat içinde randevu verilmesi, maksimum 24 saat içinde ilk ziyaretin gerçekleştirilmesi ve problemin tek seferde doğru tespit edilerek çözülmesi amaçlanıyor. Projede yer alan Servis Saha Otomasyonu kapsamında yönetim kuralları, teknik yöntem, davranış ve hizmet standartlarıyla ilgili yetkili servislere 2-4 hafta süren eğitimler veriliyor. Eğitimin ardından hizmet kriterlerini sağlayan servisler, “A’dan Z’ye Servis” unvanını kazanıyor. Vestel uyulması gereken kuralları ise 6 aylık bir çalışma sonucu Kırmızı Kitap adı verilen yetkili servis anayasasında topladı. Satış sonrası hizmet süreçleri için belirlenen standart ve prosedürleri bir araya getiren kitapta, iş güvenliğinden hizmet performans göstergelerine kadar detaylı bilgiler yer alıyor. “A’dan Z’ye Servis” unvanı, bu standartlara göre gerçekleştirilen denetim ve eğitim süreci sonunda üstün hizmet kriterlerini sağlayan servislere veriliyor.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT