BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Turkcell’de yapay zekâ dönemi

Turkcell’de yapay zekâ dönemi

Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) ile aboneler artık birçok işlemi sadece yapmak istedikleri işlemi söyleyerek tek adımda ve kolayca gerçekleştiriyor.



Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call Steering) ile aboneler artık birçok işlemi sadece yapmak istedikleri işlemi söyleyerek tek adımda ve kolayca gerçekleştiriyor. Uygulama, doğal konuşmayı da anlayan yapay zeka temelli yüksek seviye ses işleme teknolojisi ile de ayrı bir önem taşıyor. Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayan ön ödemeli bir Turkcell abonesi talebini sisteme söylediğinde, “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” abonenin talebini anlayarak işlemini gerçekleştirebileceği işlem adımına yönlendirmesi ortalama 20 saniye sürüyor.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT