Reklamcılıkta çığır açacak teknoloji
TEKNOLOJİ Haberleri
OptimEyes isimli yeni teknoloji, reklamın kaç kişi tarafından görüldüğü, yaş ve cinsiyet grupları, reklama ne kadar baktıkları gibi bilgileri toplayacak.
Reklamlar günümüzün olağan bir parçası olmasına rağmen teknolojik gelişmelerle durmadan yenilenmeye devam ediyor. OptimEyes isimli yeni teknoloji ise reklamın kaç kişi tarafından görüldüğü, yaş ve cinsiyet grupları, reklama ne kadar baktıkları gibi bilgileri reklamcılara ulaştıracak. Panellere yerleştirilen kameralardaki yüz tanıma programı ile mümkün olan bu teknoloji başka kapılar da açabilir. Eğer 20 yaşında iseniz ekranda size daha uygun bir reklam oynayacak. Yaşlı iseniz kalp ilaçları ile ilgili reklam görmeniz daha olası. Kadınlar ve erkekler de kendilerine hitap eden ürünlerde farklılık yaşadığından reklamlar buna göre ayarlanacak. Gizlilik endişelerinden dolayı ise yüz tanıma sistemi kişiyi değil dış görünüşü temel alarak çıkarımlarda bulunacak.