BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Müşteri şikayeti yönetimini belgelendirdi

Müşteri şikayeti yönetimini belgelendirdi

Türk Telekom, müşteri şikayetleri yönetiminde en yüksek uluslararası standart kabul edilen ISO 10002:2004’ü almaya hak kazandı.



Türk Telekom, müşteri şikayetleri yönetiminde en yüksek uluslararası standart kabul edilen ISO 10002:2004’ü almaya hak kazandı. ISO 10002:2004 standardının müşteri şikâyetlerinin ele alınması, çözümlenmesi gibi süreçleri içerdiğini belirten Türk Telekom Müşteri İlişkileri Başkanı Haktan Kılıç, “Bu belge; müşterilerimizin şikâyetlerini, isteklerini ve önerilerini adil, tarafsız bir yaklaşımla değerlendirdiğimizin en somut göstergesi” dedi
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT