BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Müşteri şikayeti yönetimini belgelendirdi

Müşteri şikayeti yönetimini belgelendirdi

Türk Telekom, müşteri şikayetleri yönetiminde en yüksek uluslararası standart kabul edilen ISO 10002:2004’ü almaya hak kazandı.



Türk Telekom, müşteri şikayetleri yönetiminde en yüksek uluslararası standart kabul edilen ISO 10002:2004’ü almaya hak kazandı. ISO 10002:2004 standardının müşteri şikâyetlerinin ele alınması, çözümlenmesi gibi süreçleri içerdiğini belirten Türk Telekom Müşteri İlişkileri Başkanı Haktan Kılıç, “Bu belge; müşterilerimizin şikâyetlerini, isteklerini ve önerilerini adil, tarafsız bir yaklaşımla değerlendirdiğimizin en somut göstergesi” dedi
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 95512
    % 0.66
  • 6.3042
    % -0.71
  • 7.3746
    % -0.42
  • 8.3069
    % -1.06
  • 243.934
    % -0.84
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT