BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kusursuz hizmet kalitesine ulaşmayı hedefliyoruz

Kusursuz hizmet kalitesine ulaşmayı hedefliyoruz

TÜYAP’taki Uluslararası 16. Doğu Akdeniz Turizm ve Seyahat Fuarı’nda stand açan MyTurex’in ziyaretçilere tanıttığı ‘online turizm’ hizmeti “Transfer 444” ilgiyle karşılandı. My Turex Genel Müdürü Serkan Pekel, “Transfer 444”ün iş, turizm ve fuar transfer hizmetlerinde lider bir marka haline geldiğini belirtti.



> M.Kurtbay Önür İSTANBUL TÜYAP’taki Uluslararası 16. Doğu Akdeniz Turizm ve Seyahat Fuarı’nda stand açan MyTurex’in ziyaretçilere tanıttığı ‘online turizm’ hizmeti “Transfer 444” ilgiyle karşılandı. My Turex Genel Müdürü Serkan Pekel, “Transfer 444”ün iş, turizm ve fuar transfer hizmetlerinde lider bir marka haline geldiğini belirtti. Hizmet kalitesini artırarak güçlü ve güvenilir teknoloji altyapısıyla ‘kusursuz hizmet’ prensibine ulaşmayı hedeflediklerini belirten Pekel, “Turistik transfer hizmeti yapan şirketler için havalimanlarında yeniden düzenlemeler yapılmalı” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT