BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Şok, yeni yüzüyle 8 bin kişiye iş sağlayacak

Şok, yeni yüzüyle 8 bin kişiye iş sağlayacak

Yeni kampanyasında Seda Sayan’ı reklam yüzü yapan market, 4 yıl içinde 8 bin kişiye istihdam sağlayacak.



> Tülay Dur - İSTANBUL 1200 MARKALI ÜRÜN Şok Marketlerde 1200 ürünün tamamı markalı olacak. Şok, tüketicinin yıllardır tanıdığı markaları artık bünyesinde bulunduracak. Şok Marketleri, hem yüzünü yeniledi, hem de yeni yatırım ve istihdam hedeflerini açıkladı. Geçen yıl ağustos ayında Yıldız Holding tarafından satın alınan Şok Marketler zinciri yeni yüzüyle tüketiciyle buluşmaya başladı. Yüzde 90 oranında mağazaları yeni yüzüne kavuşturan Şok, ‘Hepsi iyi marka, hepsi uygun fiyat’ sloganıyla 4 yıl içinde 2 bin 500 mağazaya ulaşacak. Bu kapsamda 8 bin kişiye de iş imkânı sağlayacak. 4 yıl içinde 5 milyar TL’lik ciro hedefleri olduğunu belirten Şok Genel Müdürü Mustafa Altındağ, “Yeni konseptimizle birlikte hedeflerimizi de büyüttük. 4 yıl içinde 8 bin kişi istihdam ederek istihdam sayımızı 12 bin 500’e çıkaracağız. 2012 geneline bakıldığı zaman 40 milyon TL yatırım yapacağız. Bu rakamın içinde mağazalarımızın yeni yüzüne yaptığımız yatırım da bulunuyor” dedi. Bundan sonra her yıl 30 milyon TL yatırım yapmayı öngördüklerini de belirten Altındağ, “Müşterilerimizin yüzde 85’i kadın ve genelde günlük alışveriş yapıyorlar. Bu yüzden taze ve günlük ürünlere de ağırlık vereceğiz. Ayrıca tüketicilerimiz bizden kişisel bakım alanında daha fazla ürün satmamızı istiyor. Kişisel bakım ürünlerinde daha fazla ürün gamı ile karşılarında olacağız” dedi. 2012 yılında 250 mağaza açacaklarını da belirten Altındağ, “Bu mağazalar ana caddelere daha yakın ve işlek yerlerde olacak” diye konuştu. Yeni konseptte Seda Sayan var Konseptini değiştiren, Şok Marketler’in reklam yüzü Seda Sayan oldu. Reklam teklifi geldiğinde Şok’u ‘annesinin marketi’ olarak tanıdığını anlattığını ifade eden Seda Sayan, “Ben anne dediğimde ‘anneniz de oynasın’ dediler. Çünkü annem her zaman Şok’tan alışveriş eder. Annemle birlikte rol aldık ama reklamdan gelen bütün parayı annem aldı” dedi. ‘Hepsi iyi marka, hepsi uygun fiyat’ sloganıyla atağa geçmeye hazırlanan Şok ayrıca, tüketicilerin uzun yıllardır güvendiği Piyale, Evin, Mis, Lio, Deren gibi markaları da tüketiciye daha hesaplı fiyatlarla sunacak. Şok Marketleri Genel Müdürü Mustafa Altındağ, kadın müşterilerimizden gelen talep üzerine, kişisel bakım malzemelerinin satılacağı bölümler oluşturduk. Alkollü içecek reyonlarını ise kaldırdık” diye konuştu. Mustafa Altındağ, artık alışveriş yapan her 100 kişiden 88’inin indirim marketlerini tercih ettiğini belirterek şunları söyledi: “İndirim marketlerine olan talep hızla artıyor. Talebin artması paralelinde indirim marketlerinin sayısı da arttı. Bu yükselişin 5 yıl daha devam edeceğini öngörüyorum. Türk halkı indirim harketleri sevdi. Bizim müşterilerimizde sepet doluluk oranı ortalama 9 lira civarında. Bunun 10 liraya yükselmesini sağlamayı hedefliyoruz.”
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT