BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Sony, 250 bin akıllı cep satıp Türkiye’de % 100 büyüyecek

Sony, 250 bin akıllı cep satıp Türkiye’de % 100 büyüyecek

Sony Türkiye, 2012 yılında 250 bin satış rakamıyla birlikte geçen seneye oranla yüzde 100 büyümeyi hedefliyor.



Sony Türkiye, 2012 yılında 250 bin satış rakamıyla birlikte geçen seneye oranla yüzde 100 büyümeyi hedefliyor. Sony’nin Türkiye hedeflerinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Sony Türkiye, Yunanistan ve İsrail Pazarlama Direktörü Aysun Şabanlı, Sony Xperia’nın Türkiye’de pazar payının sadece 1 yıl içinde yüzde 0.3’ten yüzde 3.4’e çıktığını ve penetrasyonun üç buçuk katına çıktığını söyledi. Şabanlı, “Türkiye’de 2012 hedefimiz 250 bin adet akıllı telefon satmak ve geçen seneye oranla yüzde 100 büyümek, ciro bazında akıllı telefonlarda yüzde 10 pazar payına ulaşmak” dedi. Sony Mobile Communications Akdeniz Bölge Başkanı Antonios Barounas da, Türkiye’nin Akdeniz bölgesinde en önemli ilk 3 ülke arasında yer aldığını belirterek, “Türkiye, Sony Mobile’ın Avrupa’daki stratejik önemi en fazla olan ülkelerinden biri konumuna geldi ve hem yatırım hem de odak bakımından öncelikli ülkeler arasına girdi. Türkiye bundan böyle trendleri takip eden değil, trendlerinde öncü ülke olacak” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT