BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Arow, pırlantayla satışı katladı

Arow, pırlantayla satışı katladı

Alışverişi pırlantayla artıran, otomobil ve seyahatle keyiflendiren Arow, yıl sonuna kadar 100 mağaza, kısa sürede de 250 mağaza hedefliyor



Ayakkabı üreticisi ve perakendecisi Arow, satışlarını kampanyalarla destekleme kararı aldı. 15 gün önce başlattığı ‘pırlanta kolye’ kampanyası beklentinin üzerinde taleple karşılaşınca, bunu yıla yaymaya karar veren Arow’un Genel Direktörü Genco Özkan, “99 liralık alışveriş yapana hediye ettiğimiz pırlanta kolyeye büyük talep geldi. Ayrıca çekilişle bir adet Nissan Juke otomobil ile 5 çifte Roma tatili çekilişine katılma hakkı veriyoruz. Bu tür kampanya yapan ilk firmalardanız. Son dönemde durgunlaşan işler, kampanyayla hareketlendi. Biz de 13 Mayıs’a kadar sürdürme kararı aldık. Ayrıca indirim ve çeşitli promosyonlarla satışları daha da artırma kararı aldık. Böylece müşteri tatmini sağlayacağız. Kampanyalar haftalık, günlük, aylık gibi farklı dönemlerde olabilecek” dedi. Arow’un hedefleriyle de ilgili bilgi veren Özcan, “İlk etapta 250 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. Şu anda 72 mağazamız var. 16 tanesinin yapımı devam ediyor. Yıl sonunda ise 100 mağazaya ulaşacağız. Daha sonra da ana hedefimiz olan 250 mağazaya ulaşmak için çalışacağız. Şu anda 720 çalışanımız var” dedi. Dışa açılma sürecinin de yurt içi hedeflerini gerçekleştirdikten?sonra?başlayacağını dile getiren Özcan, “Bütün ürünlerimizi kendimiz üretiyoruz. Yurt dışına çıktığımız zaman aynı güçlü yapımızı oralara taşıyacağız. Avrupa, Orta Doğu, gibi bölgelere gireceğiz ama bu giriş tek tek olacak” dedi. KASTAMONU’DA TOPUKLU YOK Her ilde, her bölgede satış planlaması yaparken bölge insanının tercihlerini dikkate aldıklarını söyleyen Arow Genel direktörü Genco Özkan, “Karadeniz engebeli, rahat ayakkabılar rağbet görüyor. Kastamonu’da da yollar taşlı olduğundan topuklu ayakkabıya rağbet edilmiyor. Güneydoğu ise kösele tercih ediyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT