BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Atasay
Cannes’a gidiyor

Atasay
Cannes’a gidiyor

2023 yılında dünyanın ilk 10 mücevherat markası arasında olmayı hedefleyen Atasay, Chopard ile anlaştı



Türk kuyum sektöründe faaliyet gösteren Atasay, 75’inci yılında 2023 yılı vizyonu için başlattığı markalaşma atağını hızlandırdı. 2023 vizyonunu, ‘dünya mücevherat sektörüne yön veren ilk 10 markadan biri olmak’ şeklinde belirleyen Atasay, lüks sektörünün önde gelen markalarından İsviçre merkezli Chopard ile iş birliği yaptı. Oscar ve Cannes törenlerinde yıldızları süsleyen, Hollywood yıldızlarının ve dünya VIP’inin tercih ettiği Chopard, ilk defa bir Türk markası için koleksiyon hazırladı ve adını da ‘Chopard for Atasay’ olarak belirledi. Chopard for Atasay Koleksiyonu, 7 Mayıs 2012’den itibaren 9 bin 700 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunulacak. Atasay Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, “Geldiğimiz bu noktada Türk kuyum sektörünün esnaflıktan sanayiciliğe dönüşümünde lokomotif güç olduk. Markalaşmamız ve liderliğimizden gururluyuz” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT