BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Adil Işık, Rus BBG’siyle zirveye oturdu 100 mağaza hedefi koydu

Adil Işık, Rus BBG’siyle zirveye oturdu 100 mağaza hedefi koydu

Rus Kanalı TNT’de yayınlanan DOM-2 programının yarışmacılarını giydiren Adil Işık, cirosunu yüzde 25 artırdı. Online alışverişlerde de Rusların tercihi olan Adil Işık, bu ülkede 70 yeni mağaza açacak



Uğur KÜÇÜK - İSTANBUL Türk hazır giyim markalarından Adil Işık, Rus TNT kanalında yayınlanan Biri Bizi Gözetliyor programı DOM-2’deki yarışmacıları giydirince zirveye oturdu. Rusya’daki mağazaya giriş oranlarını yüzde 50, cirosunu da yüzde 25 artıran Adil Işık, bu ülkedeki mağaza sayısını da 2013 sonuna kadar 100’e çıkarma kararı aldı. Adil Işık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Zehra Işık, bu ülkeden internet sitesine girişlerin de yüzde 1345 oranında arttığına dikkat çekti. Online alışverişlerde Rusların payının yüzde 60’lara yükseldiğini belirten Işık, “Rusya’da inanılmaz bir ilgi ile karşı karşıyayız, çok mutluyuz.?Ülkenin?büyük?bir çoğunluğu TNT’de DOM 2 televizyon programını izliyor ve takip ediyor, bu yüzden başarımızda yaptığımız reklam?çalışmalarının?da çok?büyük?etkisi var” dedi. 300 satış noktalarının 100 tanesinin başta Rusya olmak üzere, Beyaz Rusya, Ukrayna, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Mısır, Irak, Bulgaristan, Karadağ, Arnavutluk, Çin ve Kıbrıs’ta olduğunu ifade eden Işık, “Satış noktalarımızın 100’e yakını yurt dışındaki mağazalarımızdan oluşmaktadır. Bu sayıyı önümüzdeki süreçte artıracağız. Sadece Rusya’da 30 olan satış noktamız 2013 sonunda 100’e ulaşacak. Diğer ülkelerde de önemli büyümeler hedefliyoruz” diye konuştu. İhracatı yüzde 70 artırdı Adil Işık Group’un 850 mağaza ile bin 175 kişilik bir istihdama sahip olduğunu ifade eden Adil Işık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Zehra Işık, “Ürünlerimizin yüzde 90’ı yerli üretim ve firmamız bu çalışma ilkesi ile 10 bin kişiye iş imkanı sağlıyor” dedi. Yurt içindeki satış noktalarının üçte 1’ini bayi ve konsinyelerinin oluşturduğunu dile getiren ekleyen Işık, “Yurt dışında master franchise sistemi ile her geçen gün büyüyen bir pazar payına sahibiz. 2011 yılında toplam ciro bazında yüzde 30 oranında artış gerçekleştirdik. Bu artış içerisindeki ihracat payımız da, 2010’a oranla yüzde 70 artış gösterdi. İhracat pazarında zincir mağazalarımızla pazar payımızı büyük oranda artırdık” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT