BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ABD ve Japonya’yı bıraktı, Türkiye’de mağaza açıyor

ABD ve Japonya’yı bıraktı, Türkiye’de mağaza açıyor

Dünyada hediyelik eşya ve oyuncak kategorisinde tanınan Japon markası Hello Kitty, ilk konsept mağazasını İstanbul Ataşehir’e açacak.



Tülay Dur İSTANBUL Dünyada hediyelik eşya ve oyuncak kategorisinde tanınan Japon markası Hello Kitty, ilk konsept mağazasını İstanbul Ataşehir’e açacak. 2012 sonlarında açılışı gerçekleşecek mağaza hakkında konuşan Sanrio’nun Türkiye’deki temsilcisi Diana Magarino, 2 yıldır Türkiye pazarında olduklarını, herkesin ilk mağazayı ABD ya da Japonya’da açılacağını düşündüğünü belirterek, “İstanbul 3 yıl üst üste arazi değeri ve yatırımlar bakımından Avrupa’nın birinci şehri oldu. Bu nedenle İstanbul seçildi” dedi. Şirketin Sanrio Başkanı Kunihiko Tsuji 2012’nin son çeyreğinde Ataşehir’de 3 bin metrekarelik kapalı alan üzerine kurulacak mağaza için 15 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını belirtti. Sanrio’nun Türkiye’deki iş ortağı Peritozu firmasının ortağı Beste Kaleli Tekelioğlu da 300’ün üzerinde kalem ürün ve 60 bin çeşit bulunacak mağazalar hakkında bilgi verirken; “Hello Kitty benim çocukluk karakterimdi. Şimdi 2 çocuklu anneyim ve yine bizim karakterimiz” dedi. YATIRIM KARARINI AÇIKLADILAR... Hello Kitty’nin Türkiye’de ayakkabıdan motorsiklete kadar birçok ürününün satışının yapılacağı mağaza yatırımıyla ilgili toplantıya (soldan sağa) Max Licensing’in kurucusu Diana Magarin, Hello Kitty Türkiye temsilcisi ortağı Beste Kaleli Tekelioğlu, Türk-Japon Vakfı Başkanı Tayyar Sadıklar, Sanrio Başkanı Kunihiko Tsuji katıldı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT