BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Marka konferansında ‘sır’lar paylaşıldı

Marka konferansında ‘sır’lar paylaşıldı

BSH Ev Aletleri, Unilever Türkiye ve Vodafone Türkiye’nin ana çözüm ortaklığında düzenlenen Türkiye’nin ilk Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda katılımcılara, marka değeri oluşturma ile yönetmenin ve rekabetin kuralları anlatıldı.



BSH Ev Aletleri, Unilever Türkiye ve Vodafone Türkiye’nin ana çözüm ortaklığında düzenlenen Türkiye’nin ilk Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda katılımcılara, marka değeri oluşturma ile yönetmenin ve rekabetin kuralları anlatıldı.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 96604
    % 1.81
  • 6.2586
    % -1.43
  • 7.3135
    % -1.24
  • 8.2415
    % -1.84
  • 242.305
    % -1.51
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT