BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Turkcell sadakati sağladı iki ödülün sahibi oldu

Turkcell sadakati sağladı iki ödülün sahibi oldu

Müşterilere yönelik sadakat programı ile sadık müşteri portföyünü genişleten Turkcell, “Çiftçi paketi” ve “En iyi müşteri ilişkileri” dalında ödül almaya hak kazandı.



Tülay Dur LONDRA Turkcell, müşterilerine yönelik hizmetleriyle Londra’dan 2 birincilik kazandı. Dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi Gartner’dan “En İyi Müşteri İlişkileri Yönetimi” uygulamasıyla ödül kazanan Turkcell, LoyaltyAwards’tan Çiftçi Paketi Sadakat Programıyla “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinin de kazananı oldu. Turkcell, LoyaltyAwards’tan ayrıca Turkcell Platinum ile “Yılın En İyi Bağlılık Programı” kategorisinde jüri özel ödülüne layık görüldü. Londra’da düzenlenen törende Turkcell adına ödülü alan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, “Başarılı oluyoruz çünkü müşteriyi ‘kral’ olarak görüyoruz ve onların ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunuyoruz. Çıkarttığımız paketler, müşterilerimizin yüzde 70’i tarafından kullanılıyor” dedi. Müşterilere yönelik yenilikçi uygulamalarla müşteri kayıp oranlarının da son bir yılda 6 puan düştüğüne dikkat çeken Emre Sayın, “Çiftçi paketimiz de şu anda 1 milyonu aşkın çiftçi var. Yakında tarım doktoru diye yeni bir servisimizi tanıtacağız. Bu servisle cep telefonu üzerinden kişiye özel zirai danışmanlık hizmeti vermeye başlayacağız. Geçen yıl 650 bin çiftçiye tarım konusunda eğitim verdik. Çiftçi paketimize ilgi en çok Trakya, Karadeniz ve Çukurova bölgelerinden oluyor” diye konuştu. NAR?GÖNDERDİK Emre Sayın, müşteri bazlı hizmetlerine yönelik olarak şu örneği de verdi: “Geçenlerde bir müşterimiz, Erzurum’dan çağrı merkezimizi arayıp, Nar reklamlarımızın durdurulmasını istedi. ‘Eşim hamile ve bu mevsimde buralarda nar bulamıyoruz’ dedi. Çağrı merkezindeki çalışanımız, İzmir’den nar bulup, paketleyip, o müşterimize gönderip, özel bir duyarlılık gösterdi.” Londra’da düzenlenen Gartner’ın ödül töreninde Turkcell’in dışında Yapı Kredi Bankası ödüle layık görülürken, LoyaltyAwards’da ise Opet, Garanti ve Vodafone Türkiye ödül almaya hak kazanan diğer şirketler oldu. Aslan payını yabancı alıyor Emre Sayın, yurt dışı paket hizmetlerinde 650 operatör ile iş birliği yaptıklarını söyledi. Sayın, “Yurt dışında paket kavramını ortaya koyan birkaç operatörden biriyiz. Yabancı operatörler ile pazarlığa otururken dakika başı değil paket olarak anlaşmaya çalışıyoruz. Ancak her halükarda yurt dışı konuşmalardan yabancı operatörler aslan payını alıyor. Örneğin, 170 TL’lik faturanın 100 TL’si yabancı operatöre, 60 TL’si devlete sadece 10 TL’si Turkcell’e kalıyor. Ancak müşteri bizimle muhatap olduğu için yurt dışında iyi pazarlıklar yapmaya çalışıyoruz” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98180
    % -0.46
  • 5.7623
    % -0.42
  • 6.6928
    % -0.15
  • 7.633
    % 0.29
  • 228.018
    % -0.12
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT