BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Sosyal proje, itibar kazandırıyor

Sosyal proje, itibar kazandırıyor

Türkiye’de son üç yıldır 300 firma yaklaşık 500’ün üzerinde sosyal sorumluluk projesine imza atarken projelerin daha çok kurumsal itibarın artırılması ve markaya katkı sağlaması hedefleniyor.



Türkiye’de son üç yıldır 300 firma yaklaşık 500’ün üzerinde sosyal sorumluluk projesine imza atarken projelerin daha çok kurumsal itibarın artırılması ve markaya katkı sağlaması hedefleniyor. P3 Integral ve Sia-Insight Araştırma ve Danışmanlık’ın yaptığı araştırmaya göre her dört marka ve iletişim uzmanından 3’ü sosyal sorumluluk projelerinin kurumsal itibarı artırmasını istiyor. Şirketler sosyal sorumluluk projelerini, şirketin dışa dönük yüzünün iletişimi için yapıldığını düşünürken, asıl hedef ise hedef markaya katkı sağlamak. Bunun için marka algısına katkı sağlayacak projelerin gerçekleştirildiğini dile getiren P3 İntegral Kurucu Ortağı Işık Elpek, satış cirosunun artırılması ve sosyal ihtiyaçların giderilmesi amaçlarının geri planda kaldığını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT