BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Zayıflama ilacı komalık etti

Zayıflama ilacı komalık etti

Balıkesir’de, 60 tabletlik zayıflama haplarından sadece 4 adet kullanan Nilüfer Gülmez, kalp çarpıntısı başlayınca ilacı arkadaşına verdi. Bir süre sonra kalbi duran kadın müdahale ile hayata döndürüldü. Gülmez, yoğun bakımda ve durumu kritik.



> Taşkın Sarıca BALIKESİR İHA Kullandığı zayıflama ürünü sebebiyle rahatsızlandığı ileri sürülen kadın, yoğun bakım servinde hayatta kalma mücadelesi veriyor. Edinilen bilgiye göre, Balıkesir’de yaşayan Nilüfer Gülmez (35), bir süre önce zayıflama ürünü kullandı. İddiaya göre, içinde 60 hap bulunan zayıflama ürününden 4 hap kullanan Nilüfer Gülmez, geri kalanları bir arkadaşına vererek, “Bu haplar bende kalp çarpıntısı yaptı, kullanmayacağım” dedi. Hapları kullandıktan bir kaç hafta sonra kalp rahatsızlığı şikayetiyle Balıkesir Devlet Hastanesi’ne giden Nilüfer Gülmez’in burada kontrol ve tahlilleri yapıldı. Tahlillerin sonucunu beklemek üzere evine dönen Gülmez, kendisini iyi hissetmeyince yeniden hastaneye başvurdu. Kalbi duran kadın, hastanede süratle yapılan müdahale sonucu hayata döndürüldü ve yoğun bakıma alındı. Yaklaşı k 1 haftadır yoğun bakımda tedavisine devam edilen Nilüfer Gülmez’in hayati tehlikesinin sürdüğü öğrenildi. Doktorlar, duruma zayıflama haplarının sebep olmuş olabileceğini belirtirken, Balıkesir Devlet Hastanesi Başhekimi Hasan Hocaoğlu, konu ile ilgili Sağlık Müdürlüğü aracılığı ile bir basın açıklaması yapılacağını duyurdu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT