BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Tatilci internetten etkilendi otelin fiyatı ikinci sıraya indi

Tatilci internetten etkilendi otelin fiyatı ikinci sıraya indi

Uluslararası bir araştırma kuruluşu tarafından yapılan anketin sonuçları, tatilcilerin internet sitelerindeki yorumlardan çok fazla etkilendiğini, tatil kararında fiyatın ikinci sıraya indiğini ortaya koydu.



Uluslararası bir araştırma kuruluşu tarafından yapılan anketin sonuçları, tatilcilerin internet sitelerindeki yorumlardan çok fazla etkilendiğini, tatil kararında fiyatın ikinci sıraya indiğini ortaya koydu. Hospitality and Travel Global Practice‘ın (HTGP) araştırmaya göre, değerlendirme sitelerinde iyi yorum alan otelleridaha avantajlı konuma giriyor. Tatilciler, gidecekleri otele karar vermeden önce internet sitelerinde ve sosyal medyada otellerle ilgili yorumları okuyor. Eğer otelle ilgili yorumları beğenirse, daha sonra fiyatını inceliyor. Sosyal medyada adından olumlu bahsettiren oteller, aynı zamanda fiyatları da uygunsa müşteriyi çekiyor. HTGP’nin İcra Müdürü Kelly McGuire, “Yaptığımız araştırma gösterdi ki, cazip fiyatlar sunarak sosyal medyadaki negatif pozisyonunuzun üstesinden gelemezsiniz. İnsanlar sosyal medyada sizinle ilgili yorumları okuduktan sonra, bunların içindeki negatif yorumlardan yola çıkarak fiyatınıza bakacak ve sunduğunuz diğer hizmetlerinize bakacak. Bu, düşük fiyatın insanları cezbetmediği anlamına gelmiyor ancak fiyattan daha çok değere bakacağı kesin. İşte o değeri belirleyen şey de otel için yapılmış olumlu ve olumsuz yorumların değerlendirmesinden oluşuyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT