BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ‘Yaşlanmaya son’ reklamına delil şartı

‘Yaşlanmaya son’ reklamına delil şartı

Yaşlanmakla ilgili reklamları mercek altına alan Sağlık Bakanlığı bununla ilgili kılavuz hazırladı.



ANKARA?AA Yaşlanmakla ilgili reklamları mercek altına alan Sağlık Bakanlığı bununla ilgili kılavuz hazırladı. Kılavuza göre kozmetik ürün tanıtımında kullanılan iddialar gerçek, kanıtlanabilir olacak, ürünün özelliklerini doğru ifade edecek. Tanıtımlarda, bilimsel çalışmalardan alıntı yapılacak veya tablo ya da diğer görsellerden yararlanılacaksa, atıfta bulunulan bilimsel çalışmanın aslına sadık kalınacak, kaynaklar tam olarak belirtilecek. Tanıtımlardaki "öncesi" ve "sonrası" gibi görsel sunumlar, ürünün etkinliğini orantılı ve tutarlı şekilde yansıtacak.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT