Müşterisiyle içli dışlı olan kazanır
- Güncelleme:
Ekonomi Haberleri
Bain Company tarafından hazırlanan lüks ürünler raporuna göre, gelecekte üç alanda başarılı olacak şirketler pazardaki rekabette öne geçecek
Bain amp; Company tarafından hazırlanan lüks ürünler raporuna göre, gelecekte üç alanda başarılı olacak şirketler pazardaki rekabette öne geçecek. Bunların başında müşterilerine özgün bir alışveriş deneyimi yaşatmak geliyor. Lüks pazarında hizmetten memnun kalan müşterilerin birbirlerine ilettikleri görüşler şirketlere önemli avantajlar sağlayacak. Mobil aygıtlar, internet ve mağazalarını tutarlı bir konsept içinde kullanarak müşterilerine özgün deneyimler yaşatan markalar başarılı olacaklar. Başarının ikinci anahtarı ise perakende sürecinin iyi yönetilmesi olarak değerlendiriliyor. Müşteriler artık formel görünümlü mağazalarla değil davet eden ve kendileri ile etkileşime giren mağaza ve satış kanalları istiyor. Bunu başaran yöneticiler kendi markalarını öne geçirmiş olacaklar.Bain amp; Company'e göre başarının üçüncü boyutunu ise müşterinin karşısında markayı temsil eden insan kaynaklarının kaliteli olması oluşturuyor. Mağazalarda ne kadar kaliteli çalışan ve yönetici kullanılırsa rekabet avantajı da o kadar artıyor.