BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > İhlas Finans’tan ‘acil servis’

İhlas Finans’tan ‘acil servis’

İhlas Finans, deprem, yangın, telekomünikasyonun çökmesi ve sabotaj gibi muhtemel felaketlere karşı müşteri bilgilerine en geç 6 saniye içersinde ulaşılabilecek yedek bir merkez oluşturdu.



İhlas Finans, deprem, yangın, telekomünikasyonun çökmesi ve sabotaj gibi muhtemel felaketlere karşı müşteri bilgilerine en geç 6 saniye içersinde ulaşılabilecek yedek bir merkez oluşturdu. Felaket Önleme Merkezi (FÖM) adı altında kurulan yeni merkezde, müşteri bilgilerinin tamamının yer aldığı bilgi işlem merkezinin bir kopyası oluşturuluyor. Problem anında devreye girecek bu merkezdeki müşteri bilgilerine 6 saniyede ulaşılabilecek. Böylece şubeler, felaket anında genel müdürlüğe bağımlı kalmaksızın bankacılık işlemlerine devam edebilecek.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT