BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Bank Asya Çağrı Merkezine ödül

Bank Asya Çağrı Merkezine ödül

Bank Asya, “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” kapsamında düzenlenen ve çağrı merkezi çalışanlarının problem çözme becerilerinin değerlendirildiği “Çağrı Merkezleri Yarışıyor” yarışmasında birincilik ödülüne layık görüldü.



Bank Asya, “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” kapsamında düzenlenen ve çağrı merkezi çalışanlarının problem çözme becerilerinin değerlendirildiği “Çağrı Merkezleri Yarışıyor” yarışmasında birincilik ödülüne layık görüldü. 2011 yılında da “En iyi çağrı merkezi” ödülü aldıklarını belirten Bank Asya Alternatif Dağıtım Kanalları Müdürü Ali Sait Özkan, “Bu birincilik Bank Asya’nın müşteri odaklı çalışmaya verdiği önemi bir kez daha göstermiştir. Müşterilerimizin bankacılıkla ilgili her türlü problemlerini çözme amacıyla teknolojiye ve insan kaynaklarına yaptığımız yatırımların sonuçlarını görmekten memnuniyet duyuyoruz.” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT