BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Devlet destekli TURQUALITY ailesine 16 marka daha geldi

Devlet destekli TURQUALITY ailesine 16 marka daha geldi

Banvit, Sinbo ve Petlas’ın da aralarında bulunduğu markalar dünyanın en büyük marka geliştirme programına girdi



Banvit, Sinbo ve Petlas’ın da aralarında bulunduğu 16 marka, dünyanın devlet destekli ilk ve en kapsamlı marka geliştirme programı olan TURQUALITY kapsamına alındı. Ekonomi Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, TURQUALITY programına Alvimedica, Banvit, Silver Shoe Care Products, Sinbo, Orgal, SilkveCashmere, Kıvanç, Mitas, Hi-Slip, Petlas, Starmaxx, Sarsılmaz, So Chic,Kahve Dünyası, BayDöner, Nurus markaları da dahil edildi. TURQUALITY kapsamında desteklenen 132 markanın 46’sının destek süresi ise 5 yıl uzatıldı. Destek süresi 5 yıl daha uzatılan markalar, Network, Efes, Atasay, Bossa, LTB, Çilek, Desa, Derri, Vitra, Hamam, Colins, Eti, BGN, Duru ve Arko, Gilan, Goldaş, Ramsey, Hidromek, Selpak ve Solo, İpekyol ve Machka, Ülker, Dalin - Alix Avien, Koton, Serel, Zen, Vesbo, Damat Tween, Özti, Pınar, Sarar, Jimmy Key, Cross, Şölen, Temsa, W Collection ve Vakko, ECA, Vestel, Taç, Mavi, Söktaş, Bingo oldu. Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, tasarımdan pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar bütün süreçleri kapsayan TURQUALITY’nin, Türk markaları için prestij ligine dönüştüğünü kaydetti. Çağlayan, geçtiğimiz sene 135 milyar dolar ihracat gerçekleştirdiklerini, 2011 yılında ihraç ürünlerinin kilogram fiyatının 1.46 dolar olduğunu hatırlattı. ANKARA AA
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 108625
    % 1.33
  • 3.4989
    % -0.49
  • 4.1243
    % -0.17
  • 4.5091
    % -0.32
  • 145.307
    % 0.03
 
 
 
 
 
KAPAT