BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Molped, Türkiye’de büyüdü Afrika’ya yayılmayı planlıyor

Molped, Türkiye’de büyüdü Afrika’ya yayılmayı planlıyor

Hayat Kimya’nın markalarından Molped, yeni logosu, yeni ürünleri ve yeni pazarlar ile büyümesine hız verdi.



Ekonomi Servisi Hayat Kimya’nın markalarından Molped, yeni logosu, yeni ürünleri ve yeni pazarlar ile büyümesine hız verdi. Hijyen sektöründe ilk 3 marka arasına yer alan Hayat Kimya, Türkiye’nin en ince kadın ürünüyle Cezayir’den sonra Mısır pazarında da faaliyetlerini hızlandırdı. Mısır pazarı ile birlikte Afrika’da pazar lideri olmak istediklerini belirten Hayat Kimya Hijyen Kategorisi Pazarlama Müdürü Melek Soklangıç Dinçer, “Türkiye’de hijyenik kadın pedi sektörü yıllık ortalama 290 milyon TL ciroya sahip. Molped’in günlük ve hijyenik ped kategorilerinde yüzde 25 pazar payı var. Türkiye dışında Cezayir, Ukrayna, Rusya, Mısır gibi pek çok ülkede kadınların hijyenik pedden beklentilerini araştırıyoruz. Mısır’dan Afrika’ya yayılmayı planlıyoruz” dedi. Hayat Kimya Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil ise, “Hayat Holding’in 2012 yıl sonu ciro hedefi yüzde 24 büyüme ile 2.1 milyar dolar” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 105953
    % -0.01
  • 3.9081
    % -0.62
  • 4.6313
    % -0.11
  • 5.2014
    % -0.42
  • 162.39
    % -0.26
 
 
 
 
 
KAPAT