BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Anadolu özlemi çifte bayram yaptırdı

Anadolu özlemi çifte bayram yaptırdı

Önce nostalji, sonra Anadolu ve şimdi de mutluluk konsepti ürünleriyle bayram cirolarını büyüten Migros, çift haneli büyüdü



Mustafa Sezer İSTANBUL Migros iki sene önce başlattığı tematik alışveriş konseptiyle satışlarını hızlı artırdı. Şirket, ciroda yüzde 14, faaliyet kârında yüzde 10 büyüme sağladı. Migros Ticaret A.Ş.’nın yıllık değerlendirme toplantısında konuşan Genel Müdür Özgür Tort, tematik alışveriş konseptiyle alışveriş talebine farklı yön verdiklerini belirten Tort, “Önce nostalji, daha sonra Anadolu ve şimdi de mutluluk konsepti yapıyoruz. Tematik dönemlerimize tüketici inanılmaz ilgi gösterdi. Alışılagelmiş haliyle yüksek tempoda satış yaptığımız bayram dönemleriyle kıyaslayacak olursak, tematik dönemler sayesinde en az iki bayram kadar yeni talep oluşturduk, iki bayram kadar ilave satış yaptık” diye konuştu. Migros’taki ürünlerin yüzde 20’sinin Migros markalı olduğuna dikkat çeken Tort, “Bugün rahatlıkla ifade edebilirim ki, Migros ve Tansaş markalı yoğurt, toz şeker, un, yağ, süt gibi ürünlerde Türkiye’nin en ucuzuyuz” dedi. Tort, Türkiye’nin 69 ilinde ve yurt dışında toplam 883 noktada bulunduklarını, bu yıl sonunda 890, 2013’te ise 1000 mağazaya ulaşacaklarını söyledi. Tort, yıl sonu ciro hedefleri olan 6.4 milyar lirayı da aşacaklarını ifade etti.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT