BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Axa’dan memnuniyet % 89’a çıktı

Axa’dan memnuniyet % 89’a çıktı

Nielsen araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen “Müşteri Memnuniyeti Araştırması”nda, müşterilerin?Axa?Sigorta’dan?aldığı?hizmetten genel memnuniyet oranının 2012’nin ilk yarısında iki puan artarak yüzde 88’e yükseldiği belirtildi.



Nielsen araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen “Müşteri Memnuniyeti Araştırması”nda, müşterilerin?Axa?Sigorta’dan?aldığı?hizmetten genel memnuniyet oranının 2012’nin ilk yarısında iki puan artarak yüzde 88’e yükseldiği belirtildi. Müşterilerin poliçe satın alma sürecine ilişkin genel memnuniyet oranı yüzde 87 olurken, hasar hizmeti genel memnuniyet?oranı?yüzde?89?seviyelerine çıktı. Şirket?Kal-Der Müşteri Memnuniyeti ödülünü bu yıl 4’üncü defa alırken, “Mutluluk verici araştırma sonuçları, şirketin motivasyonunu daha yüksek noktalara taşıyor” denildi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 107202
    % 0.35
  • 3.5161
    % -0.05
  • 4.128
    % -0.07
  • 4.518
    % -0.41
  • 145.919
    % -0.07
 
 
 
 
 
KAPAT