BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Markasını satmak isteyen bize geliyor

Markasını satmak isteyen bize geliyor

FLO mağazalarının sayısını 262'ye çıkaran Ziylan Grubu CEO'su Jaklin Güner, geçen yıl Lumberjack'i alarak dünya markası yolculuğuna çıktıklarını belirtti. Güner, "İki markayı daha satın almak için görüşmeler sürüyor" dedi



EKONOMİ SERVİSİ Geçen yıl İtalyan ayakkabı devi Lumberjack'i satın alarak dünya ayakkabı sektörünün dikkatini üzerine çeken Ziylan Grubu, yeni satın almaların da sinyalini verdi. Ziylan Grub CEO'su Jaklin Güner, bir kadın, bir de erkek spor ayakkabı markası için görüşmelerini sürdüğünü belirterek, "Avrupa'da markasını satışan çıkaran önce bizim kapımızı çalıyor" dedi. Dünya markası olma yolunda Lumberjack'le önemli bir adım attıklarını ifade eden Güner, grubun hedeflerini düzenlediği toplantı ile anlattı. Grubun bu yıl, bir yandan Lumberjack operasyonu ile ilgili hazırlıklarını tamamlayıp, İtalya'dan Avrupa'ya ve daha sonra da dünyaya açılacağını ifade eden Güner, diğer yandan da çok büyük bir potansiyelin olduğu Türkiye'de liderliğini koruyarak, büyümesini sürdüreceğini söyledi. FLO ve Polaris mağazalarının sayısının bu yıl 262'den 300'e çıkaracaklarını vurgulayan Güner, Türkiye'de alacağımız daha çok yol var. Örneğin Türkiye'de yılda kişi başına satın alınan ayakkabı miktarı 2.5 çift, bu oran Avrupa'da 5.5, Amerika'da ise 7 çift. Sadece bu veri bile bize Türkiye'deki pazarın büyüme potansiyelini gösteriyor. Yıl sonunda mağaza sayımızı 300'e, toplam satış alanımızı ise yaklaşık 155 bin metrekareye çıkarmayı planlıyoruz" dedi. Grup olarak 2015 yılı sonuna kadar Türkiye'deki cirolarını 2012 yılına göre iki katına çıkarmayı hedeflediklerini anlatan Güner, "2013'te de yüzde 30 büyüyerek, Lumberjack hariç sadece Türkiye operasyonumuzla 1 Milyar TL'nin üzerinde bir ciro gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Önümüzdeki 3 yıl içerisinde Türkiye'de 100 Milyon TL yatırım yapacağız. Böylece 2015 yılı sonuna kadar mağaza sayımızı 400'ün üzerine, toplam satış alanımızı ise 200 bin metrekareye çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu. >> Müşterinin ne istediğine bakacak Uluslararası bir araştırma şirketi ile Türkiye'de şu ana dek ayakkabı pazarına ilişkin en kapsamlı pazar araştırmasını yaptıklarını belirten Güner, "Bu çalışma sayesinde şu ana dek markalarımızla dokunduğumuz tüketicilerin ihtiyaçlarını, kullanım alışkanlıklarını anlamak, markalarımızın imajını ve tüketici gözündeki değerlerini belirlemek ve bilimsel bir tüketici segmentasyonu yapısı oluşturmak istiyoruz. Bu çalışma sonrası oluşacak güncel pazar zekası ile önümüzdeki dönemde farklılaşan pazar ihtiyaç ve beklentilerine göre markalarımızı konumlandırmayı, müşterilerimize özelleştirilmiş ürün ve hizmet paketleri sunmayı hedefliyoruz. Ayrıca bu araştırma çıktıları kurum bünyesinde tetiklenecek bir çok projeye girdi teşkil edecek şekilde kullanılacak" dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 104001
    % -1.26
  • 3.5061
    % 0.96
  • 4.1839
    % 0.36
  • 4.7509
    % 0.47
  • 145.618
    % -0.67
 
 
 
 
 
KAPAT