BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > THY'nin marka değeri % 30 arttı

THY'nin marka değeri % 30 arttı

Spor, kültür sanat ve sosyal sorumluluk projelerine verdiği desteklerle dikkat çeken Türk Hava Yolları (THY), dünyanın başarılı isimleriyle yaptığı sponsorluk anlaşmaları sayesinde marka değerini yüzde 30 artırdı.



Cemil Yıldız İSTANBUL Spor, kültür sanat ve sosyal sorumluluk projelerine verdiği desteklerle dikkat çeken Türk Hava Yolları (THY), dünyanın başarılı isimleriyle yaptığı sponsorluk anlaşmaları sayesinde marka değerini yüzde 30 artırdı. THY son olarak, rüzgâr sörfünde dünya ikincisi olan Lena Aylin Erdil'e 2008'den bu yana verdiği sponsorluk desteğini sürdürme kararı aldı. THY Sponsorluk Yatırımları Müdürü Murat Öz, sponsorluk yatırımlarının 2013 yılında da hız kesmeden devam edeceğini belirterek, "Geçtiğimiz yıllarda THY dünyada marka değeri sıralamasında 22'inciydi, şu an 16'ıncı sıraya yükseldi. 4 yıl öncesine göre marka bilinirliği sıralamasında da büyük bir aşama kaydettik" diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 106825
    % -0.03
  • 3.5168
    % -0.27
  • 4.1281
    % 0.04
  • 4.5311
    % -0.04
  • 145.254
    % 0.12
 
 
 
 
 
KAPAT