BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > BP imajını yeniledi

BP imajını yeniledi

BP Amoco, yeni küresel markasını ve logosunu açıkladı. BP tüm dünyada tek marka olarak kalırken, şirketin dünya çapıntaki tüm istasyonları yeni bir görünümünü değiştirecek.



BP Amoco, yeni küresel markasını ve logosunu açıkladı. BP tüm dünyada tek marka olarak kalırken, şirketin dünya çapıntaki tüm istasyonları yeni bir görünümünü değiştirecek. “Helios”un adı ile anılacak olan yeni logo, şirketin tüm dünyada sunduğu, petrol ve doğalgazdan güneş enerjisine kadar bütün enerji çeşitlerinin dinamiğini yansıtmak amacıyla oluşturuldu. BP Türkiye Basın Ofisi’nden yapılan yazılı açıklamada, BP Amoco logosunun yerini, yeşil, beyaz ve sarının bir araya geldiği enerji dolu bir güneş ışığını temsil eden yepyeni bir sembol alacak. Yeni logonun yirketin tüm dünyada günde 10 milyon kişiye sunduğu petrol ve doğalgazdan güneş enerjisine kadar bütün enerji çeşitlerinin dinamiğini yansıtması amaçlanıyor. Amoco ağındaki değişimden 20, BP istasyonlarının modernizasyon çalışmalarından 12 yıl sonra gerçekleşen bu değişim hamlesi, grubun, parekende iş kolunu dünya çapında yılda yüzde 10’un üzerinde büyütme ana hedefinin bir parçasını oluşturuyor. BP Amoco Grup Yönetim Kurulu Başkanı Sir John Browne, “Tek marka ile tüm dünyadaki müşterilerin BP markasını gördükleri yerde daima yüksek ürün ve hizmet alabileceklerini farketmelerini amaçladık” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 85984
    % -0.1
  • 6.0517
    % -0.37
  • 6.7747
    % -0.48
  • 7.6734
    % -0.63
  • 250.438
    % -0.33
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT