BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kampanya furyası

Kampanya furyası

Vestel, Arçelik, Bosch, Profilo, Siemens gibi sektörün öncü kuruluşları düzenledikleri hediyeli ürün kampanyaları ile satışlarını büyük oranda artırdı.



Beyaz eşya sektöründe kampanyalar birbirini izliyor. Rekabetin oldukça yoğun yaşandığı sektörde hizmet veren 22 firma, pazardan daha fazla pay alabilmek için tüketicilere oldukça cazip imkanlar sunuyor. Pazar payını artırmak isteyen firmalar, marka hedefleri ile birlikte belirli aralıklarla çeşitli kampanyalar düzenliyor. Ardarda gerçekleştirilen kampanyalarla tüketicilere yeni fırsatlar sunuluyor. Hediyeleri cabası Son dönemde kızışan rekabetle birlikte beyaz eşya şirketleri satışlarını artırmak için cazip kampanyalar da düzenliyor. Bunların en son örneği hediyeli ürün kampanyası. Bu kampanya ile satışlarını artıran firmalar, tüketicilerin ilgisinden de oldukça memnun. Büyük yarış Profilo Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arif Sankur, rekabetin yoğun olarak yaşandığı sektörde firmaların pastadan biraz daha fazla pay alabilmek için yarıştığını söyledi. Sankur, “Bizim Profilo olarak ana stratejimiz, ürünü oldukça uygun fiyatlarla satışa sunmak. Bunun yanısıra 1997 yılından bu yana her ay satış kampanyası düzenliyoruz. Kampanya denince her zaman akla hediye gelmemeli. Ödemede kolaylık sağlanması da bunun devamı” diye konuştu. Bayiler de düzenliyor Kampanyaları hazırlarken rakiplerin ne yaptığını ve yapacağının da göz önünde bulundurulduğunu vurgulayan Sankur, “Firma olarak her ay yaptığımız resmi kampanyanın yanısıra bayilerimiz de 3-4 kampanya düzenliyor. Onların yaptığı bu tür kampanyaları da maddi olarak destekliyoruz. Amaç cazip fiyatlarla ve ödeme şartları ile müşterilere ulaşmak” diye konuştu. Hangi firma ne hediye veriyor? Vestel: Vestel’den ‘çılgın teklif’ sloganıyla başlatılan kampanya ile Türkiye’de ilk defa beyaz ve kahverengi eşyada 1/3 fiyatına sıfır faiz ve 15 aya varan vade seçenekleri uygulanıyor. Vestel markalı televizyon alanlar, 37 ekran boyutundaki ikinci bir televizyona1/3 fiyatına sahip olabilecekler. Buzdolabı, çamaşır -bulaşık makinesi ve fırın alanlar 37,51,55 ekran televizyonlarını 1/3 fiyatına alabilecekler. Bosch: Çamaşır veya bulaşık makinesi alan herkese 195 milyon değerinde 37 ekran teletekstli TV veriliyor. Peşin fiyatına 10 taksitle hemen teslim yapılan kampanyada ayrıca 15 aya kadar varan taksit seçenekleri sunuluyor. Profilo: Otomatik çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi alan herkese 37 ekran TV hediye ediliyor. Ayrıca yine otomatik çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi alan herkese isteğe göre 26 litrelik midi fırın veya 1400 watt elektrikli süpürgeye sahip olabilir. Bunun yanısıra stereo ses düzeni, teletex, otomatik kanal ayarı, “on screen display” gibi özellikleri olan 70 ekran TVP UL 070 STTX model televizyon ise peşin fiyatına 15 taksitle satışa sunuluyor. Arçelik: Çamaşır makinesi alana mikrodalga fırın, bulaşık makinesi alana 37 ekran uzaktan kumandalı TV hediye ediliyor. Peşin fiyatına 5 ile 10 taksit arasında değişen ödeme kolaylıkları sağlanıyor. Siemens: Siemens’in kampanyasında tüm ürünler peşin fiyatına 1+9 ay taksitle satılıyor. Son derece uygun fiyat seçeneklerinin sunulduğu kampanyada ayrıca, Siemens çamaşır ve bulaşık makinesi alanlar, Siemens VS 50 A 30 marka elektrikli süpürgesine bedava sahip olabiliyor.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 109572
    % -0.09
  • 3.8684
    % -0.58
  • 4.562
    % -0.46
  • 5.1465
    % -1.41
  • 156.68
    % 0.05
 
 
 
 
 
KAPAT