Twitter'ın yeni reklam modeli tehlike saçıyor

Twitter'ın yeni reklam modeli tehlike saçıyor

TEKNOLOJİ Haberleri

Twitter'ın kısa bir süre önce test etmeye başladığı mobil uygulama üzerinden reklam verme modeli, kötü niyetli kullanımlara sahne olabilir.

Reklam gelirlerini artırmak için MoPub adlı reklam ağını satın alan ve yeni reklam hizmetini bu ay başında bazı kullanıcılara göstermeye başlayan Twitter, bu sayede reklam verecek müşteriler için yeni imkanlar oluşturmaya başladı. Twitter'ın mobil uygulaması üzerinden diğer yazılımların yüklenmesine olanak sağlayan sistem ile reklam verenler, Twitter kullanıcılarına reklamlarını uygulama bağlantılarıyla kolayca ulaştırabiliyor. Bu sayede reklam gelirlerini artıracak firma, aynı zamanda kötü niyetli reklamverenlere de açık davetiye çıkarıyor. Çünkü bazı reklamverenler, sosyal ağın kullanıcılarına kolaylıkla zararlı içerik gönderebilecek. Uygulama üzerinden sisteme sızdırılacak zararlı içeriklerin Twitter'a büyük zararlar verebileceği düşünülüyor. Şimdilik test aşamasında olan bu uygulama, eğer genel kullanıma açılırsa her bağlantıya tıklamamak en mantıklısı olacak.
AKŞAM
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...