Rusya devlet kanalları NTV ve Channel One, Kremlin'in gizli tuttuğu nükleer silah planını yanlışlıkla yayınladı. Kanallar, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in Soçi'de askeri yetkililerle yaptığı görüşmede planın yer aldığı gizli belgeleri izleyicileriyle paylaştı.
International Business Times'ın haberine göre, 9 Kasım'da çekilen görüntüler, bir gün sonra yayınlandı. Belgelerin bir bölümünün bulanıklaştırıldığı görülürken, belgelerin birinde, “Status-6 torpidoları kıyı bölgelerindeki ekonomik olarak önemli düşman tesislerini hedef alacak” ifadesi yer aldı.
Kremlin sözcüsü Dmitry Peskov konu hakkında yaptığı açıklamada, “Gizli verilerin görüntüye girdiği doğru. Dolayısıyla, akabinde silindi. Gelecekte böyle bir şeyin tekrarlanmaması için şüphesiz önlemler alacağız” dedi.