Dünyaca ünlü teknoloji şirketi LG Electronics, Türkiye'de bayilikle büyüme kararı aldı. Şirketin Güney Kore'deki merkezinde düzenlenen basın toplantısında konuşan LG Electronics Türkiye Beyaz Eşya Pazarlama Bölüm Başkanı Jiyoung Lee, "2008'den bu yana var olduğumuz Türkiye'de yüzde 5'in üzerinde pazar payına ulaştık" dedi. Özellikle premium alandaki ürün portföylerini yeni teknolojilerle genişleteceklerini belirten Lee, "Şu anda 100'ün üzerinde bayimiz var. Bu sayıyı artırmak istiyoruz. Bu yılki hedefimiz ise en az 20 bayi" dedi. Lee, çamaşır makinesinde yüzde 30, buzdolabında yüzde 25, bulaşık makinesinde 15 ve klimada ise yüzde 10 büyüdüklerini vurguladı. 

4 MİLYAR DOLARLIK PAZAR 
LG Electronics Beyaz Eşya & İklimlendirme Çözümleri Ortadoğu-Afrika-Asya Satış ve Pazarlama Başkanı Daniel Shin de, Türkiye'de daha güçlü olmayı amaçladıklarını belirterek, "Türkiye'deki beyaz eşya sektörü yaklaşık 4 milyar dolarlık bir büyüklüğe sahip. Türk tüketicisine kendimizi daha iyi anlatmak istiyoruz. Beyaz eşyadaki pazar payımızı yüzde 20'lere çıkarmayı amaçlıyoruz" diye konuştu. 

PAZARA YENİ ÜRÜNLER SUNULACAK
LG Electronics, Seul'deki toplantıda yeni nesil beyaz eşya ürünlerini de tanıttı. LG Truesteam bulaşık makinesiyle elde ön yıkama olmayacak, kullanıcı hem sudan hem zamandan tasarruf sağlayacak. LG'nin Twin Wash çamaşır makinesi de 10 yıllık motor garantisiyle Türkiye pazarına sunulacak. 22 kiloluk çamaşır yıkama kapasitesi olan makine, gelecek yıl Türkiye pazarında olacak. LG'nin yenilikçi çift pratik kapı 8Dual Door-in-Door buzdolabı ise yüzde 47'ye kadar enerji tasarrufu sağlıyor. Ürünlere daha uzun ömürlü saklama koşulları sunuyor.