Blippar paradaki Kraliçeyi oynattı Türkiye'ye geldi

Blippar paradaki Kraliçeyi oynattı Türkiye'ye geldi

Ekonomi Haberleri

Artırılmış gerçeklik ve görsel tanıma teknolojileriyle ürünleri hareketlendiren Blippar ile tüketici gazete okurken bir anda kendini başrolde bulacak

Dünyada 50 milyondan fazla kullanıcısı bulunan Blippar, dünyadaki 10. merkez ofisini Türkiye'de açtı. 2011 yılında Ambarish Mitra ve Omar Tayeb'in 10 Pound'luk banknottan ilham alıp "Kraliçenin resmi hareket etse, ne kadar eğlenceli olurdu" diyerek kurduğu Blippar, ürün ve markaları artırılmış gerçeklik ve görsel tanıma teknolojileriyle, fiziksel dünyayı hareketlendiriyor. nbsp;Blippar CEO'su Ambarish Mitra, gündelik hayattaki bir ürüne, sokaktaki reklam panolarına, gazete ya da dergilere yeni bir boyut kazandırdıklarını belirterek, "Blippar ile akıllı telefonlar sihirli bir merceğe dönüşüyor. Çünkü blipp'lenen yazılar, bir anda sayfadan dışarıya taşıyor. Dikkatinizi çeken bir reklama bakarken, onu blipp'lediğinizde kimi zaman kendinizi başrol oyuncusu olarak bulacaksınız. Markalarla aranızdaki deneyim artacak, onları daha çok seveceksiniz" dedi. Genç nüfus ve gelişen bir ekonominin Türkiye'yi seçmelerinde etken olduğunu dile getiren Mitra, "Hedefimiz Türkiye'de bir yıl içinde 100 lider markaya, 20 medya kuruluşuna ve 2 milyon kullanıcıya ulaşmak" diye konuştu. nbsp;
Ömer Temür İSTANBUL



UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...