Anıl İç Giyim'in sahibi ve Türkiye İç Giyim Derneği Başkan Yardımcısı Bahri Özdinç, iç giyim sektörünün ithalat ve ihracat dahil 20 milyar dolarlık bir pazar haline geldiğini belirterek, özellikle Orta Doğu ülkelerine ciddi oranlarda satış yaptıklarını söyledi. Ürünlerinin bir çok Orta Doğu ülkesinde taklit edildiğini ifade eden Özdinç, "Her yıl bu sektörümüzün pastası daha da büyümekte. Bir çok Türk iç giyimi firması markalaşma yolunda büyük yatırımlar yapmaya başladılar. Bu yıl Körfez ülkelerine yaptığımız ihracatı 2 'ye katladık. Uzun yıllardır ihracat yaptığımız Katar, Kuveyt, Dubai, Bahreyn gibi Körfez ülkelerinde satışlarımıza bu yıl oldukça hız verdik. Orta Doğu'da marka haline gelmiş bir firmayız  Hedefimiz dünyanın en büyük iç giyim markaları arasında yer almak" dedi.  Yıl sonuna kadar 25 milyon lira ciro hedeflediklerini dile getiren Özdinç, "Yurt dışında markalaşma sürecimize hız vereceğiz. İnanıyorum ki önümüzdeki 5 yıl içerisinde bir çok Türk iç giyim firmasını, yurt dışındaki diğer ünlü iç giyim markalarının arasında göreceksiniz" diye konuştu.