Buna göre; grup gelirlerinin yüzde 92'sini oluşturan Turkcell Türkiye'nin gelirleri yüzde 9,2 artışla 2 milyar 835 milyon TL'ye ulaşırken, FAVÖK marjı güçlü mobil ve sabit genişbant gelirlerine ek olarak mobil servislerin de katkısıyla yüzde 32,3'e yükseldi.Turkcell Türkiye ve Turkcell Grubunun yılın ikinci çeyreğinde gelir, FAVÖK ve net karı bugüne kadar gerçekleşen en yüksek ikinci çeyrek değerine ulaştı. 


Grup gelirlerinin yüzde 7'sini oluşturan Turkcell Uluslararası'nın gelirleri ise büyük ölçüde Ukrayna ve Belarus yerel para birimlerinin dolar karşısında yıllık bazda değer kayıplarından etkilenerek yüzde 23,6 azalışla 205 milyon TL olarak gerçekleşti. FAVÖK marjı yüzde 27,2'ye yükselirken, çeyrek bazında Grivna'nın dolar karşısındaki değer artışı sebebiyle 109 milyon TL net kar gerçekleşti. Grup gelirleri, de şirketin beklentisi çerçevesinde, yıllık bazda yüzde 5,8 artış ile 3 milyar 93 milyon TL'ye ulaştı. 
Turkcell Grubu'nun finansal sonuçlarını yorumlayan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu 2015'in ikinci çeyreğinde güçlü bir performans sergilediklerine dikkat çekerek, "Yılın ilk yarısında, daha fazla değer oluşturmak içiniçin önceliklerimiz kapsamında çok önemli adımlar attık. İş süreçlerimizde verimlilik ve sadelik sağlayacak, entegre iletişim ve teknoloji hizmetleri sunan konumumuzu güçlendirecek yeni bir organizasyon yapısına geçtik. Gelir, FAVÖK ve net kâr artışımızın ardında işte bu ekip çalışmasına hızlı başlangıçtaki başarımız yatıyor. Yeni stratejik önceliklerimiz kapsamında Turkcell Türkiye toplam telekom pazarında entegre bir oyuncu olarak kendini konumladı. Bu pazardaki önceliğimiz servis ve çözümlerimizde farklılaşarak kârlı bir şekilde payımızı artırmak olacak. Değişen organizasyon yapısı ve yeni stratejik önceliklerin getirdiği güçlü performans ile 2015 yılının ilk yarısının beklentiler doğrultusunda gerçekleştiğinin de altını çizen Terzioğlu, "2015 yılı için %6 - %9 aralığında gelir büyümesi ve yüzde 31-32 aralığında FAVÖK marjı hedeflerimizi koruyoruz" diye konuştu. 


Turkcell'in uluslararası alanda küresel ve bölgesel varlığı olan oyuncu olma hedefi için emin adımlarla ilerlediğini belirten Kaan Terzioğlu, şunları kaydetti: "Bölgedeki konumumuzu güçlendirmek, ölçek ekonomisini oluşturacak müşteri bazına ulaşmak ve Gruba olan katkısını artırmak amacıyla Ukrayna'daki iştirakimiz Astelit'in kalan %44,96 hissesini 100 milyon ABD Doları karşılığında satın aldık. Bu satın alma ile Ukrayna'daki yatırımımızın geri dönüşünü almak için daha etkin stratejileri kurgulayabilecek esnekliğe sahip olduk. Ukrayna'da 4 Haziran'da lanse ettiğimiz 3G hizmetlerimiz ile Astelit çok kısa sürede 2,7 milyon kullanıcıya ulaştı. 9 ülkede yaklaşık 67,9 milyon mobil aboneye ve Türkiye'de 1,3 milyonu aşan sabit aboneye sahibiz. Önümüzdeki dönemde, entegre bir oyuncu olarak Türkiye telekom pazarındaki konumumuzu güçlendirmek, yeni teknolojilere yatırım yapmak, satın alım ve diğer iştiraklerimiz ile ilgili opsiyonlarımızı değerlendirmek ve Grup bilanço yapısını iyileştirmek en önemli önceliklerimiz olacak. Ayrıca, yapılması beklenen frekans ihalesi de gündemimizin önemli konuları arasında yer alacak. Başarılarımızdaki katkılarından dolayı tüm paydaşlarımızı tebrik eder, bu süreçte desteklerinden dolayı Yönetim Kurulu'muza teşekkür ederiz" ifadelerini kullandı.