İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Kocaeli, Muğla, Mersin ve Tekirdağ'da yer alan toplam 80 şubesiyle geçtiğimiz yıl Türkiye'deki en hızlı şubeleşme artışını yaşayan Little Caesars, bu ivmeyi 2015 yılında da devam ettiriyor. Çelebi Holding güvencesindeki Little Caesars, yüzde 8'lik sektör büyümesine karşılık geçen yıl yüzde 32 büyürken, firma bu doğrultuda Tekirdağ, Edirne, Adapazarı, Samsun, Kayseri, Eskişehir, Kocaeli, Adana ve Antalya'da yeni şubeler açma ve bu şehirlere yılsonuna kadar özel bir teşvik paketi sunma kararı aldı. Geçtiğimiz yıla kadar şubelerinin 4'te 1'i franchise'leri tarafından işletilen ve bu sene yaptığı atılımla bu oranı yüzde 60'a çıkartan ve yeni şehirler için 370 bin-400 bin TL arasında değişen bir yatırım maliyeti belirleyen Little Caesars, yeni yatırımcılarla büyüme hızını daha da arttırmayı hedefliyor. Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, Türkiye genelinde yalnızca restoran açmak için ayrılan bütçenin 4 milyon dolar civarında olduğunu söyledi. Arıduru, "Halkımızdan Trabzon'da şube açmamız yönünde istekler alıyoruz. Bu nedenle yatırım planlarımıza burayı da dâhil ettik" dedi. Little Caesars, çalışma saatleri nedeniyle AVM'ler yerine caddelerde büyümeye odaklanıyor ve yatırımcılardan da bölgeleriyle ilgili bir iş planı da istiyor. Little Caesars Türkiye'nin tüm şubelerinin büyüklüğü 120-180 metrekare arasında değişiyor. Her Little Caesars şubesinde ortalama 13 kişi çalışıyor ve bütün personel Little Caesars tarafından yetiştirilip restoranlara dağıtılıyor. Yatırımın geri dönüşü de ortalama 24-36 aylık bir süre içerisinde tamamlanıyor. Royalty payını yüzde 6 olarak belirleyen markanın reklam katkı bedeli ise yüzde 6 olarak belirlendi.