Türkiye'de toplam perakende harcamaları içerisindeki payı her geçen gün artan e-ticaret sitelerinden alışveriş yapan vatandaşlar, en fazla sorunu teslimat süresinin uzaması ve istenenden farklı ya da hasarlı ürün gönderilmesiyle yaşıyor. TÜİK'in Hanehalkı Bilişim Teknolojileri Kullanım Araştırması'na göre, Türkiye'de 16-74 yaş aralığındaki bireylerin yüzde 56'sı internet kullanıyor ve bunların yüzde 33.1'i, kişisel kullanım amacıyla sanal mecradan alışveriş yapıyor. İnternet üzerinden alınan mal ve hizmet türlerine bakıldığında ilk sırayı giyim ve spor malzemeleri alıyor. Araştırmaya göre, Nisan 2014-Mayıs 2015'i kapsayan dönemde tüketicilerin yüzde 27'si gönderim süresinin beyan edilenden daha uzun olması, siparişi verilen ürünün bozuk çıkması veya başka bir ürünün teslim edilmesi gibi sorunlar yaşadı.