Left
Lamba

HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__
Lamba
Right

Telefon yerine salatalık almamak için paketi açın

Telefon yerine salatalık almamak için paketi açın

Ekonomi Haberleri

Türkiye'de online alışveriş yapanların sayısı arttıkça şikâyetler de birbirini izliyor.

Hacmi hızla büyüyen online alışverişle ilgili uyarılarda bulunan Tüketici Sorunları Derneği (TÜSODER) Başkanı Aydın Ağaoğlu, geçtiğimiz günlerde Resmi Gazete'de yayınlanan yönetmelik ile internet sitelerinden alışverişte 'geri al' ile 'değiştir' butonunun konularak vatandaşın vazgeçme hakkının korunması zorunluluğu getirildiğini hatırlattı. Düzenlemelere rağmen birçok firmanın tüketiciyi mağdur ettiğini ifade eden Ağaoğlu, teslim fişini imzalatmadan paketi açtırmayan kargo şirketlerine de ateş püskürdü. Ağaoğlu, “Cep telefonu aldığını sanan bir tüketici, kargo elemanı paketi açtırmadığı için 'teslim alınmıştır' diye imza atıyor. Paketi açınca salatalık çıkıyor. Nasıl hak iddia edecek?” dedi. Pakete baktırmayan kargo şirketinin Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmasını tavsiye eden Ağaoğlu, “Kargo fişine 'kontrol ettirilmeden teslim alınmadı' notu düşmeli. Bu durumda çıkacak ayıplı maldan kargo şirketi de sorumlu olacaktır. Aksi halde sahtekârlar ortadan kaybolduğunda tüketicinin muhatap bulacağı bir firma olur” dedi.


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...