Fiat'ın ikonik tasarımlı ve mini sınıfta yer alan modeli 500'ün 1900'e yakın parçası değiştirilerek yenilenen versiyonu, önümüzdeki hafta ülkemizde de satışa sunulacak. Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, ilk olarak 2008 yılında İstanbul Auto Show Fuarı ile birlikte Türkiye'de satışa sunulan 500 modelinden bugüne kadar bin 500 adetten fazla satış gerçekleştirdiklerini belirtti. Fiat 500'ün de içinde bulunduğu sınırlı pazarda, az miktarda modelin kendi aralarında bir rekabet içinde olduğunu vurgulayan Aytaç, “Fiat 500, kendi pazarındaki hâkimiyetini her geçen gün genişleten ve liderliği elden bırakmayan bir model olarak ön plana çıkıyor. Fiat 500'ün önümüzdeki hafta Türkiye'de de satışa sunulacak yeni versiyonunun etkisiyle, 2015 sonunda 300 adet Fiat 500 satışına ulaşmayı, gelecek sene ise yaklaşık 500 adet yeni Fiat 500 satmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.