Türkiye'nin Dönercisi sloganı ile yola çıkan ve sektöründe ilklerin markası olarak bilinen Bereket Döner, Osmanlı döneminde uygulanan; sadaka taşları, askıda ekmek gibi sosyal projeleri, 80'i aşkın restoranında “Askıda Bereket” adıyla ihtiyaç sahiplerine ulaştırmayı hedefliyor.

Bereket Döner CEO'su Nezif EMEK “Askıda Bereket” projesinin kendileri için büyük bir heyecan kattığını, ihtiyaç sahipleri için oluşturulabilecek en iyi sosyal sorumluluk projelerinden bir tanesini gerçekleştirdiğini söyledi. İnsanları rencide etmeden ve bir elin verdiğini diğer elin görmediği muhteşem bir yardımlaşma modelini Türkiye'de ilk defa kendi Restoranlarında gerçekleştirilmiş olmasından da ayrı bir mutluluk duyduğunu belirterek, bu uygulamanın diğer tüm sektörlere de sıçramasını temenni ettiğini söyledi.

Osmanlı Döneminde, sosyal dayanışmanın bir parçası olan, halen bazı semt fırınlarında uygulanan ''Askıda Ekmek'', Bereket Döner Restoranlarında ''Askıda Bereket'' olarak yeniden hayat buluyor. Türkiye'nin 18 ilinde 80'i aşkın Bereket Döner restoranında başlatılan kampanyayla, Bereket Döner misafirleri, Askıda Bereket kampanyasına destek olarak Sandviç, Et Döner, Patates kızartması ve içecekten oluşan menünün bir ihtiyaç sahibine ulaşmasına vesile oluyor.

Ayrıca tüm restoranlarında ilk askıya bırakılan menü Bereket Döner tarafından konulurken, müşterilerin askıya bırakacağı menünün 4/1'ini kendilerinin karşıladığını açıklayan Nezif EMEK “Bizler kendi soframızda da, gönül rahatlığına kavuşabileceğimiz projemizi müşterilerimizle buluşturduk. Askıda Bereket sadece maddi bir birikim değil; askıda biriken tebessümdür. Kalbinizde bir Askıda Bereket bulundurmanız dileğiyle… Askıya menü bırak, bir ihtiyaç sahibini sevindir” ifadelerine yer verdi.